Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 13:50:56 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Tegemist on üritusega Eesti Vabariigi 107. sünnipäevale pühendatud öömatk
ja koosviibimine Tilgu Sadamas

Toimumise aeg: alates 23.02.2025 kell 18:00 kuni 23.02.2025 kell 21:00

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Meriküla, Tilgu Sadam

Ürituse korraldaja: Muraste Külaselts, esindaja Urvi Nigu, tel: 5848 9661,
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: Muraste Külaselts, esindaja Urvi Nigu, tel:
5848 9661

Liikluskorralduse eest vastutaja: Muraste Külaselts, esindaja Urvi Nigu,
tel: 5848 9661

Antud üritus on seotud riikliku sümbolväärtusega. Lehvivad  Eesti
Vabariigi ja korraldavate organisatsioonide lipud.

Tegemist on kogu perele suunatud üritusega (sh osalevad alaealised) ning
ürituse toimumispaika koguneb oluliselt rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Ürituse asukohas tehakse lõket. Lõkke süütamisel jälgitakse
ilmastikuolusid ja kasutakse spetsiaalset metallist lõkkealust, mis on
paigutatud hoonetest turvalisse kaugusse.

Matka juhib ja vastutab turvalisuse eest Harku Rannikukaitse Üksikkompanii
Harku malevkonna pealik kpt Sven Pool. Liiklusohutuse, turvalisuse ja
korra tagamiseks sõidavad kolonni ees ja taga malevkonna turvaelementidega
märgistatud maastikuautod.

Üritus on kooskõlastatud Transpordiametiga (kooskõlastus on lisatud kirja
manusesse).

Lugupidamisega

Benita Bankier

Järelevalvespetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald